Závěrečná slavnost

Rok se s rokem sešel .. ne obyčejný, ale školní rok. Červen ve škole je vždy ve znamení uzavírání známek, výletů, akcí, poflakování, sportování a především ve znamení závěrečné slavnosti. Letos končí na naší škole dvě třídy, proto byla příprava slavnosti zkouškou tolerance a spolupráce obou tříd. Nakonec ale deváťáci ukázali,...

Husovo race 2022

Poslední týden školy – komu by se chtělo se učit? Tak tedy budeme sportovat. Tradiční Husovo race se tentokrát nekonalo v podzámecké parku, ale trasa vedla od Loděnice přes revitalizovanou oblast kolem slepého ramena Jizery. Na děti (5.- 9. ročník a ukrajinské děti z adaptační skupiny) čekalo celkem 11 vychytaných stanovišť, kde...

Finále soutěže „Tohle mě zajímá!“

V pátek 24. 6. proběhlo v malém sále Záložny finále školní motivační soutěže „Tohle mě zajímá!“. Práci na libovolné téma zpracovávali žáci 2. stupně během celého školního roku. Děti měly šanci ukázat ostatním, o co se zajímají ve svém volném čase, představit své, často neobvyklé, koníčky a záliby. Úkolem bylo vytvořit...

Organize ZŠ a ŠD poslední týden školního roku 2021/2022

Pondělí 27.9.Všichne třídy 1. – 3. hodina třídnické práce, jinak vše dle rozvrhu. Úterý 28.9. 1. stupeň třídnické práce, práce se třídou – dle pokynů třídních vyučujících konec vyučování v 11:35 2. stupeň (+5.A,5.B) sportovní den Husovo rae 2022 konec vyučování v 12:30 nulté hodiny nejsou. Středa 29.9.Generálka na závěrečnou slavnost...

Minulý týden v 6.B

Ve středu do naší třídy přišel pan Ondrášek (tatínek Kačky), aby nám pověděl něco o sebeobraně. Pak jsme šli na zmrzlinu a na koupaliště. Ve čtvrtek a v pátek jsme byli na výletu v Sedmihorkách. Chodili jsme na procházky, koupali jsme se, vařili, hráli volejbal a učili jsme se houkat...

Exkurze 7.A a 7.B do Prahy

Letní počasí využili žáci sedmých tříd na výlet do Prahy. Začali jsme ranní procházkou na vlakovou zastávku, projeli jsme se i metrem a tramvají. Navštívili jsme Petřínskou rozhlednu ze které byly krásné výhledy na celou Prahu a Zrcadlové bludiště, kde jsme pořídili parádní fotky. “Pozdravili koně” a vyrazili domů.

Výlet 7.A, 7.B a 8.A

My třída 7.B. společně se 7.A. a 8.A. jsme vyrazili na třídenní školní výlet do Sloupu v Čechách. Sešli jsme se na vlakovém nádraží brzo ráno a vyjeli. Dorazili jsme na nádraží v Novém Brodě a tam jsme měli hodinový rozchod na náměstí a potom jsme zase pokračovali v cestě....

Zeměpisná přednáška

Ve čtvrtek 9.6. přišel do Záložny cestovatel Tomáš Kubeš, aby nám vyprávěl o svých cestách do Asie i po Evropě.  sedmé ročníky se dozvěděly spoustu zajímavostí o zemích Střední Asie- jak bohatý je Kazachstán a výstavná velká města, chudý a zaostalý Uzbekistán, divoký Kyrgyzstán, kde se každý učí jezdit na...

Vodácký kurz devátých ročníků

I letošní deváťáci ukončují docházku na naší škole vodáckým kurzem. Opět jsme vyrazili na Sázavu. Během čtyř dnů jsme ujeli desítky kilometrů, střídali kempy, stavěli a bourali stany, vybalovali a zase balili zavazadla, střídali se na háčku a kormidle, zažili bouřku, přetahovali a sjížděli jezy, spoustu času jsme strávili na...

Školní výlet 8.B

Třída 8.B si užila výlet na vodě i na suchu a přivezla si spoustu nových společných zážitků. Navštívili jsme i hrad Český Šternberk a plní dojmů a únavy jsme se v pořádku vrátili domů.

Sportovní den s adaptační skupinou

V pondělí 6.6.2022 se uskutečnil “malý” sportovní den mezi ZŠ Husovo náměstí, ZŠ Pražská a žáky z adaptační skupiny. Za naši školu vyrazili žáci 4.A a 9.B. Ve všech disciplínách se na nakombinovali do družstev žáci z obou škol a Ukrajiny.  Mladší holky absolvovaly turnaj ve vybíjené a mladší kluci...

Jazykový pobyt den poslední – Paříž

Je tu poslední den zájezdu a před námi je celé odpoledne v Paříži 🤗. Dopoledne jsme s naším žlutým busem dorazili do hlavního města Francie a u Vítězného oblouku započali prohlídku. První zastávkou měla být hned největší ikona Paříže a to sice Eiffelova věž. Vlivem počasí jsme se sice nedostali...

Jazykový pobyt v Anglii – den čtvrtý – Eastbourne

Po včerejším sprintování po Londýně bylo třeba opět usednout do lavic a pověnovat se rozvoji English. Dopoledne jsme tedy strávili v přítomnosti našich milých lektorů a makali na sobě. Po obědě nás čekal výlet do Estbourne na impozantní Seven sisters – skupiny křídových útesu na pobřeží mezi městy Eastborne a...

Jazykový pobyt v Anglii – den třetí

Program na dnešní den byl jasný. Trochu jsme si přivstali a hned ráno se vydali směr Londýn. Za necelé dvě hodiny jsme dorazili do hlavního města Velké Británie. Počasí bylo přímo ukázkové. Prvním turistickým lákadlem bylo London Eye, kde jsme pořídili pár fotek a pokračovali k Westminsterskému opatství, kde jsme...

Navýšení cen obědů od 1.9.2022

Vážení rodiče, od 1.9.2022 se navyšuje cena obědů: 6 – 10 let na 27 Kč 11 – 14 let na 30Kč 15 a více let na 31Kč Je nutné překontrolovat limit inkasa pro platbu obědů a to do konce července. V srpnu bude stržena částka na září 2022. Děkujeme za...

Jazykový pobyt v Anglii – den druhý

Dnes jsme se probudili do slunného dne. Po snídani v hostitelských rodinách jsme zamířili k Royal Victoria Hotel, kde měla probíhat dopolední výuka. Učitelé si nás dle úrovní rozdělili do 4 skupin a celé dopoledne nám vyplnili intenzivní výukou angličtiny. Po vydatném obědě v hotelové restauraci jsme se vydali k...

Jazykový pobyt v Anglii Hastings – den první

V dopoledních hodinách jsme dorazili do naší cílové destinace, kterou je přímořské městečko s bohatou historií – Hastings. Naše první kroky v tomto rybářském městě vedly do Shipwreck Museum a Fishermen’s Museum. Odtud jsme se vydali do Nature Park, který nám nabídl nádherné výhledy na pobřeží. Další zastávkou v naši...

Elektrické spotřebiče v domácnosti

V pátek 27.5.2022 si deváťáci v rámci hodin fyziky pohráli s elektrickými spotřebiči. Nefunkční spotřebiče ze sběrného dvora ve skupinách rozebrali, zkoumali jejich části a dávali dohromady, jak fungují. Vše si průběžně zaznamenávali a fotili a na závěr vytvořili společnou elektronickou prezentaci v jamboardu. Je nám jasné, že teorie není...

Ukázka dravců

Až z daleké jižní Moravy k nám přijeli páni sokolníci a paní sokolnice, aby nám předvedli své ptačí svěřence. Zayferus je obecně prospěšná společnost na ochranu dravých ptáků, snaží se dělat maximum pro jejich ochranu. Na fotbalovém stadionu byli schopní pro několik stovek žáků z obou benáteckých škol zorganizovat krásnou přednášku,...

Číst více...

Macharův Brandýs – velký úspěch !!

Žáci z naší školy se zúčastnili recitační soutěže Macharův Brandýs. Přednesli svůj text velice pěkně a všichni byli za svůj výkon oceněni: II.kategorie: 1.místo – Gabriela Dlasková z 5.A 2.místo – Josef Kout z 5.A III.kategorie: 3.místo – Amálie Divišová, 7.A Zvláštní ocenění: Markéta Baxant, 6.B Stela Mlejnková, 8.B Karolína Turenová,...

Výlet na Loučeň

Někteří žáci osmých tříd doprovodili v úterý odpoledne 17. 5. 2022 klienty z Městského centra komplexní péče na výletě na Loučeň. Prošli se s nimi v zámeckém parku a absolvovali i prohlídku zámku. Akce se vydařila.

Pohár rozhlasu mladší kategorie

Pohár rozhlasu pro 6. – 7. třídy se konal 19.5. na atletickém stadionu v Mladé Boleslavi. Závody se uskutečnily za velmi teplého počasí. Běhat vytrvalost ve 14h odpoledne, bychom nazvaly až nezdravé, ale pořadatel si trval na svém. Naši žáci si jeli podobné závody vyzkoušet poprvé, atletický stadion v Benátkách nemáme, takže...

Výsledky sběru

V uplynulých dvou týdnech proběhl sběr papíru. V průběhu 8 dnů jsme po jednotlivých třídách shromáždili téměř 20 tun. Peníze budou dle kilogramů rozděleny pro jednotlivé třídy na jejich účty a děti je využijí dle dohody s třídním vyučujícím.

Bum, bum …

Bum, bum..Ve čtvrtek 12.5. se žáci čtvrtých, šestých, osmých a devátých ročníků účastnili akce BUBNY. V prostoru školní tělocvičny se naráz rozezvučilo asi 120 hracích rour různých barev a tónu, děty byly schopné zahrát dokonce skladbu od Beethovena (možná to je i tím, že roury používají občas v Hv a mají už...